En liten groda ?

Helloo! idag så har jag varit inne på stan med min söta E =) men vi hann inte vara med varann så länge för att hon skulle iväg till F men vi ska vara i morron tror jag ^^ fast hon går sommar skola så ja får väl vara med hon då hon slutar :P om jag kan ta mig in till hon ^^ fast jaa de beror juh på om jag inte ska umgås lite med A som kommer hem efter att ha varit hos sin pappa hela veckan  men vi ser väl ! idag har de varit en varm dag igen de är rätt så skönt när de är så här varmt =)

Lite vad jag tycker om dom ''stora'' bloggarna ^^
Hahah jaa idag så har jag kollat lite på olika bloggar :P jag tycker att de är lite kul att läsa dom för de är alltid nåt som har hänt ^^ antingen så bråkar dom med varann eller så skriver dom skit om allt och alla typ ^^ okej jag kanske inte har något liv som sitter och läser deras bloggar men de är endå mitt problem vad jag gör plus att de är sååååå kul att veta vad dom tycker om allt och alla åh att dom är så bra åh alla älskar dom ^^ de är typ de enda dom kan skriva åh dom skriver så för att dom vet typ att alla blir så sura när dom skriver så haha ^^,

Killar!
Asså vi tjejer tycker att vissa killar är helt st*rda i huve och kan säga jag ska aldrig mer prata med han ir ååh vad jag hatar ''han'' , för att han kan ha sakt att man typ är dum i huve eller att du är en j*vla h*ra för att ni bråkar åh sånt åh då säger vi (tjejer) de där men redan dagen efter typ så kan man ha förlåtigt (<--stavning ?) han för att vi inte kan vara utan ''han'' och så håller man på hela tiden...
Men de är som att killar inte tror att vi inte bryr oss om vad dom säger eller nåt... men de suger vi tar åt oss mer en vad ni tror de spelar ingen roll om man kanske säger fan vad störd du ser ut idag asså de kännnns även fasten man inte visar de ... men de enda killar gör är att såra en men endå så gillar vi dom så jäkla mycket ..
Jag har blivit sårad asså så där riktigt sårad en gång och de gjorde såå otroligt ont så att de inne fannnns ..
men de va inte de jag ville säga de jag ville säga va att vi klarar oss inte utan killar de är sjukt men sant dom kan såra en så mycket men endå så gillar vi dom endå ..

Mohahaha jag är rätt grym på att skriva nu så de lär juh bli rätt många inlägg idag ^^ om inte klockan hinner bli tolv men ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0