Lördag 13/6 Hos min moster!

Hellooo! idag har jag inte orkat sitta vid datorn typ ^^ Men nu kommer de en till dela av ''Lars-Görans'' saga ^^ funderar på om jag ska börja göra ett slut på den ? ska jag de ir inte ?? !


Sagan om Lars-Göran !
De är jag som är agent 007 ! då kollade Lars-Olof på Lars-Göran och så lite förvirrad ut och de såg Lars-Göran och sa jaa men du vet han där som är såå cool! Men Lars-Olof fattade inte vad han menade , så han sa njaa jag tror inte de vad heter han ?? Då svarade Lars-Göran men asså du vet han heter typ james blod eller nee nåt med james i alla fall, Lars-Olof tittade på han ett tag sen så gick han där i från, Lars-Göran kollade på klockan och kom på att han va tvungen att gå och köpa mat innan hans pappa fick veta vad han hade gjort ! så han började springa men så kom han också på att han måste fråga Lars-Olof om han....



eller jaa jag har inte gjort de för först så åkte jag tåg i dag ! klev upp typ vid sju skulle med tåget klockan åtta ! kul naa de va de inte va vaken till typ jag vet inte hur länge men :P jaa igårså vart de väl inte en utav dom bästa kvällarna !! Gjorde bort mig ååh de känns fan inte kul ! åh jag må bara säga FÖRLÅT en gång till ! till dig för jag känn mig DUM ! men de ska aldrig mer hända hoppas jag ! Neee men sen då man kom på tåget idag så va de inte såå kul för posten hade skickat tillbaka mina tåg biljetter till sj något sur man vart då ! men de gick bra sen så bytte jag tåg och så kom jag framm 16.38 :) såå nu sitter jag hos min moster har busat med lillkusinen idag de är jätte härligt att få träffa alla igen förutom en då men hon kan juh gå och dööö! men annars så är de jätte härligt =) och på måndag ska jag till sthlm tror jag ^^  men nuu ska jag umgås med min moster<33 ;)
Kramas?

Kommentarer
Postat av: andreas

nej fortsätt men skriv lite längre

2009-06-13 @ 23:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0