Torsdag 11/6

Hellooo ! Jag tänkte skriva en liten saga om en kompis till mig ^^ fast namnet på han/hon får ni inte veta ;D
En saga om ''Lars-Göran''
De va en gång en liten kille som hete Lars-Göran som bara var 17 år han bodde inne i stan med sin pappa och en groda som var hans enda vännnnn! grodan hete Herman och var inte så jätte lycklig över att Lars-Göran var hans ägare men de som han störde sig på var att han inte kunde säga de han tyckte till Lars-Göran. En dag så va Lars-Göran ute och gick på stan då såg han en lite kissekatt som satt i ett fönster, Lars-Göran trode att kissekatten skulle ta livet av sig så han försökte att räddakissekatten men när han nästan fick tag på kissekatten så ramlade han ner och slog sig och började gråta som en liten tjej. Då kom Lars-Olof och fråga om han var okej och där låg Lras-Göran på rygg och såg sin kärlek rätt in i ögonen, han vet inte vad han ska säga så han ....
Resten får ni veta i morron eller på måndag ;P




Idag har jag inte gjort så mycket börja små packa lite :) ska juh åka iväg på lördag de ska bli fett härligt ! vara borta en vecka sen så kommer jag hem igen :) asså i morron slutar skolan :P härligt kommer de att bli :) :)
Kramas ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0