varför €????

Yess härligt ett inlägg mitt i natten härligt!! men nu tänker jag inte skriv om ''lars-göran'' fast de kmr att handla om en som jag typ tycker om !

Asså jag måste ju ha fattat de för ett tag sen men jag är inte såå snabb på att fatta saker !! de är bara såå att jag kan fan inte styra mina jävla känslor ! blir alltid att jag tycker om fel person eller att jag blir de i en som bara vill va kompis x( åh de är fett jävla jobbigt !! ibland vill jag bara skrika ut de till han men jag vågar fan inte ! är så rädd för att han aldrig mer kommer att prata med mig igen åh så vill jag inte ha de !! men  jag vill inte hålla  de inom mig :( de är fett jobbigt ååh jag vet inte vad jag ska göra ? ;( vill bara gåå under åh gömma mig och aldrig mer komma tillbaka !! :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0