Varm och skööön dag :)

Helloo! jag har just kommit hem efter en sjukt härlig dag på andersön sjukt fint är det där ! vi drog iväg vid elva tror jag att klockan va då åkte vi in till onoff och köpte en ny mobil till mig ^^ för min andra mobil fukar inte att ladda ... något less jag vart på de och så i natt så kunde jag inte ladda den såå jag råkade göra så att laddaren gick jaa ... men nu har jag en ny mobil ^^ den va inte såå jätte dyr den kosta bara 1899kr såå jag tyckte att jag gjorde ett rätt bra köp :P

Killar vi kan säga att hata dom! men de som
är sjukt är att vi inte klarar oss utan dom..

Kommentarer
Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

härligt bloggnamn du har..hihi jag åt kokt mat och lite mat

2009-06-27 @ 19:53:35
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0