Lite ändring ;P


En lite bild på våran fruktskål ^^
nee nu har jag bestämmt att jag inte bara ska lägga upp bilder åh inte skriva nåt, så nu blir de att jag ska börja skriva vad jag tycker åh sånt åho m ni inte gillare så behöver ni inte läsa de...
Aja i dag så hadd jag ett stor möte vil ett tiden så jag fick åka från skolan kl 11 för då kom M och S till östersund , så då åkte vi åh käka på kina ;P de va gott , men jag måste seri sluta äta skräp mat ;P aa men iaf sen så vart klcokan typ ett åh då åkte vi hem åh så kom K och A hit också så jaa vi satt från klockan ett till typ tre halv fyra ^^ vi palnera hur hela min sommar ska se ut åh de känns juh så där ... Aja de är väl bara att gilla läget de är bara ett år kvar tills jag ska flytta ;P nee men de kmr säkert att gå bra =) ååh jaa sen så åkte vi och handla lite mat åh glass så klart ^^ sen så åkte vi och hämta L åh hem igen sen så började jag med maten , de vart kyckling och pasta sallad men jag fick inte göra så mycket för när M och T kom så börja M att lägga sig i men de gjorde inget fick lite extra hjälp ^^ ååh jaa sen så har jag inte gjort så mycket mer ^^ men nu ska jag sova så jag ork upp i morron ^^ aja nee god natt på er
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0