Lördag

De ska stå bella men de är lite använt så.


Idag har jag inte gjort något varit på stan en sväng men va inte där så länge va där typ i 10 min sen så åkte jag hem. De endå jag har gjort idag är att sitta framför datorn :P eller jaa jag har lagat lite mat men om man inte ska ta med de så har jag bara varit vid datorn typ hela dagen jag börjar bli en liten datanörd ;P och så provade jag att spela wow haha asså jag måste bara säga jag fatta ingentig av vad jag gjorde de enda som jag fatta va att man skulle döda åh samla en massa saker så jag kan nog inte bli en wow nörd och de är jag lite glad över haha jag lärde mig hur dödade ''djuren'' och vilka knappar man skulle trycka på men sen så vart jag lite sur så jag sluta att spela haha ^^ och nu sitter jag åh inte gör något ska nog gå ut med hunden =)

Kommentarer
Postat av: almighty

alkohol är värre.

2009-05-17 @ 12:56:13
URL: http://melinahafelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0