Onsdag :P

jag

man ser nog att jag har gjort om den men jag tyckte de vart rätt coolt xP
idag så har jag varit på stan med E de va najs jag sa att jag skulle köpa en kläning och ett par skor joo då nog vart de ett par skor ett en kläning men de vart lite mer saker också :P de vart två packet hårfärg en kofta och ett par ringar till öronen och en ska till :P :P så jaa där försvann juh alla mina pengar har bara 35kr kvar ^^ de sög juh men de va värt de =) och nu sitter jag och pluggar lite mer NO de är inge kul bara jobbigt men jag måste juh som sakt göra den .. men sen så ska jag nog spela lite poker xP de är rätt kul då man fattar vad man gör :P och så var de sista dagen i skolan idag också fett härligt att få sova ut lite men nästa vecka går man juh då hela veckan..haha
Kram påer ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0