Torsdag


Håller på att skriva om droger på NO så nu har jag bestämmt vilken bild jag ska ha till mitt arbet. och de blir den här , de står vad drogerna heter , eller jaaa jag skrev dit de igår men endå ..

En bild på mig fick något knubbigt ansikte men jag tkr de ser bra ut ;P


Aja iaf idag så har jag städat mitt rum och tvättat lite kläder för jag ska juh åka i väg i morron då bär de av upp mot vilhelmina de ska bli kul kul kommer tillbaka på söndag. Men jag vet inte hur jag ska orka ta mig upp i morrron har varit sjukt trött hela den här veckan men de ska nog gå hoppas jag , måste juh kliva upp 05.50 för att jag ska hinna fixa mig åh kolla så att jag inte har glömmt nåt . Men nu tänker jag ta de lugnt så jag ska gå och lägga mig i badet , sen ska jag se om jag orkar vara upp något mer aja kram på er

Kommentarer
Postat av: Madicken

Droger är inte så bra :)

2009-05-11 @ 18:43:34
URL: http://metrobloggen.se/conlerc
Postat av: Anonym

vad tcker du då om droger?=)

2009-05-11 @ 20:29:19
URL: http://melinahafelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0