Måndag

Hade foto dag idag på skolan kul kul va inne på stan hela dan typ :) sen så gick vi hem till E och tog lite mer kort hon lekte lite med mitt hår åh så sminka hon mig med ^^ och så käka vi på mcdonals och där fick vi hello kitty märken :P såå jaa min mobil vart en hello kitty mobil de vart E´s mobiler också :P här kommer några bilder ;D




ska göra om bilderna som jag har tagit i morron på skolan så ni får se hur dom blir då ;D men de här är inte alla bilder vi har tagit E har mycket mer och bättre bilder ska se om jag kan ta några bilder från hons kamera ;P såå de har varit en rätt härlig dag plus att i på torsdag ska jag färga tillbaka mitt hår till brunt längtar som fan , är så less på den rörosa färgen jag har de blev inte som jag ville men nu ska de bli brunt igen :P aja nu ska jag göra nåt smart typ som att plugga lite NO kanske :p
Puss påer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0