Tisadag

Hej hej nu sitt jag hemma har nästan ny käkat och så sitter jag och lyssnar på musik åh har lill tjejen brevid mig ;P mysigt är de ;) har jah börjat med den där GI grejen så nu jäklar ska jag fan gå ner några kg haha ^^ aa idag då så har jag hållt på med att göra om några bilder jag hade tagit igår :P dom vart vart väl så där okej bra fast de är juh endå första gången jag gör om några bilder så klaga inte ;P menb här kommer några

Före. Efter.



Yess här är några bilder som jag gjorde om dom vart inte så jätte bra men jag ska göra lite mer bilder i morron om jag har tid ;P vi ska juh börja he tillbaka alla datorer imorron också men någon bild måste jag hinna göra :P ska göra ett bild spel också :P aja och i morron ska jag köpa en ny kläning sen så ska jag köpa hår färg också och så får jag se om jag ha nå pengar kvar till ett par nyaskor :P. Men nu måste jag någ plugga lite NO de är jobbigt men jag måste juh fixa så att jag får minst G i alla ämnen i skolan annars så dör jag juh ..
Puss påer ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0