Fredag ;D


vem har sakt att man måste se bra ut varje dag ;D
Jag vet att jag inte har skrivit nå mycket på den här veckan ! men de är bara för att jag vart tvungen att plugga ^^ fast de har jag inte gjort så mycket men jag har iaf fått sakerna gjort :P Jag skulle träffa min kramis igår men jag tror att han vart av med sin mobil :( de suger !! men jag tror att jag ska kidnappa han nåå gång nästa vecka :) åh idag så har jag inte gjort så mycket varit på skolan sluta tidigt i dag så de va en rätt härlig dag :) och snart så ska man nog få nåt att käka hoppas jag :P.
Men jag måste bara säga att du din duma j*vel du kan fan köra upp nåt i r*ven för de som du har gjort mot min bby de är de fan de mäst sjukaste du ha gjort !
ÄLSKAR DIG E <33

Kram påer <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0